Aktualności

Organizacja zajęć dydaktycznych na WSiP w semestrze zimowym 2020/2021

Start >Aktualności >Organizacja zajęć dydaktycznych na WSiP w semestrze zimowym 2020/2021

Organizacja zajęć dydaktycznych na WSiP w semestrze zimowym 2020/2021

Drodzy Studenci, 

Zajęcia dydaktyczne w SGGW w semestrze zimowym w roku akademickim 2020/2021 na naszym Wydziale będą realizowane w formie hybrydowej, tzn. zarówno w postaci bezpośredniego kontaktu z prowadzącymi zajęcia, jak i z wykorzystaniem metod oraz technik kształcenia na odległość.  

Wszystkie zajęcia będą realizowane w terminach zgodnych ze wskazanymi w planach dydaktycznych. 

Zajęcia zdalne będą prowadzone przede wszystkim z wykorzystaniem aplikacji Microsoft Teams 365 (ewentualnie platformy Moodle lub innej wskazanej przez prowadzącego zajęcia). Prosimy Państwa o wcześniejsze zainstalowanie tej aplikacji i aktywację konta pocztowego na sggw.edu.pl. 

Komunikację z wykładowcami i dziekanatem prosimy realizować za pomocą konta e-mailowego w domenie SGGW.            

Ze względów epidemiologicznych w Uczelni nie odbędą się inauguracje wydziałowe, natomiast 30 września 2020 r. o godz.10.00 nastąpi uroczysta ogólnouczelniana inauguracja roku akademickiego z transmisją on-line na platformie  YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=Wwn4UCLO7mQ

Osoby ubiegające się o zamieszkanie w Domach Studenckich powinny zapoznać się z informacjami zamieszczonymi na stronie http://adiss.sggw.pl 

Informacje na temat pomocy materialnej dla studentów SGGW dostępne są na stronie: 

https://www.sggw.pl/dla-studentow/informacje-formalno-prawne/pomoc-materialna 

Sytuacja zagrożenia epidemiologicznego wymusza przestrzeganie reżimu sanitarno-epidemiologicznego. W czasie przebywania na terenie Uczelni należy stosować się do zaleceń dotyczących COVID-19 dla wszystkich członków społeczności SGGW (https://www.sggw.pl/zalecenia-dotyczace-covid-19-dla-wszystkich-czlonkow-spolecznosc

W związku z obostrzeniami sanitarnymi nie dopuszcza się do zmian grup podczas zajęć realizowanych w bezpośrednim kontakcie. Każda pisemna prośba o zmianę musi być uzasadniona i uzgodniona wcześniej z osobą prowadzącą zajęcia oraz Dziekanatem.

Prosimy śledzić na bieżąco informacje na stronie internetowej Wydziału, ponieważ Plany zajęć mogą zostać zaktualizowane.