Szanowni Studenci,
należy jak najszybciej dokonać aktywacji dostępu do poczty w domenie sggw.edu.pl, co umożliwi Państwu uczestniczenie w zajęciach zdalnych na platformie MS Teams, w szkoleniach BHP, wysyłanie zapytań i wniosków do wirtualnego dziekanatu eHMS.
Aby aktywować konto należy przejść na stronę https://konto.sggw.edu.pl/ i wybrać opcję Zapomniałem hasła, a następnie w polu adres e-mail wpisać adres e-mail podany podczas rejestracji na studia. W odpowiedzi na podany adres otrzymacie e-mail z linkiem do resetu hasła. Aby uzyskać dostęp do swojej skrzynki pocztowej w MS Office 365 przez przeglądarkę internetową należy zalogować się na stronie https://poczta.sggw.edu.pl
Adresy skrzynek studenckich mają następującą składnię: sXXXXXX@sggw.edu.pl gdzie XXXXXX to numer albumu
Adres skrzynki studenckiej w domenie sggw i hasło do tego konta wykorzystują Państwo do zalogowania się na platformie MS Teams, na której będzie realizowana większość zajęć zdalnych.
Pomoc w zakresie wykorzystywania platformy Microsoft 365 w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie znajdziecie Państwo pod linkiem:
https://sggwpl.sharepoint.com/sites/pomoc_o365
Na stronie internetowej Uczelni znajdziecie Państwo także przewodnik StartBook dla nowoprzyjętych studentów SGGW, w którym zebrano najważniejsze informacje i adresy niezbędne podczas studiów w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Link do przewodnika:
https://www.sggw.pl/aktualnosci/dla-kandydatow_/startbook-sggw
Numery albumów niezbędne do rejestracji w wirtualnym dziekanacie SGGW są nadawane nowo przyjętym na studia po zakończeniu rekrutacji.
Kandydaci, którzy studiowali w SGGW, zachowują dotychczasowy numer albumu. Nadane numery albumów będą dostępne w Systemie Obsługi Kandydatów.
Po uzyskaniu numeru albumu prosimy o utworzenie konta w wirtualnym dziekanacie SGGW (eHMS) i zapoznania się z jego funkcjonalnościami.
Na stronie Wirtualnego Dziekanatu (eHMS) https://ehms.sggw.pl/standard/ wybieramy pod okienkiem logowania zielony link [rejestracja/odzyskiwanie kont studentów], wypełniamy niezbędne dane, ustawiamy hasło, pytanie pomocnicze z odpowiedzią i otrzymujemy unikalny numer NIU (numer identyfikacyjny użytkownika) służący do zalogowania. Numer ten należy zachować/zapamiętać. Logowanie do konta odbywa się za pomocą numeru NIU i ustanowionego hasła.
Kandydaci, którzy kontynuują naukę w SGGW, logują się do eHMS za pomocą dotychczasowych numeru NIU i hasła.
Prosimy o jak najszybsze zarejestrowanie się w wirtualnym dziekanacie oraz aktywowanie Microsoft 365