Listopad 2021 – podpisano umowę o współpracy z Gabinetem Integracji Sensorycznej mgr Izabela Pochoń.
Listopad 2021 - Pani Marta Surga, pedagog specjalny, terapeuta Integracji Sensorycznej, Integracji odruchów dynamicznych i posturalnych oraz terapii taktylnej, PPP Ad Verbum, WSPiA Warszawa prowadziła 3 zajęcia dla studentów pedagogiki 3 roku 1 stopnia, studiów stacjonarnych. Były one zatytułowane: „Narzędzia diagnostyczne w terapii SI- prezentacja narzędzi, zastosowanie praktyczne- ćwiczenia w zespołach” (2x) oraz „Obserwacja pedagogiczna i elementy diagnozy funkcjonalnej dziecka z SPE.”
Listopad 2021 - Koordynator ds. Współpracy z Gospodarką we współpracy z innymi koordynatorami przygotowuje Raport Samooceny.
Listopad 2021 - Pracownicy zostają poproszeni przez Koordynatora ds. Współpracy z Gospodarką o sprawozdanie ze swoich działań we współpracy z otoczeniem gospodarczym w semestrze letnim 2020/2021.
Listopad 2021 - dr n. hum. Krzysztof Szamburski, psycholog, Uniwersytet Warszawski, wieloletni dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej „TOP” w Warszawie prowadził 4 zajęcia dla studentów pedagogiki 3 roku 1 stopnia, studiów stacjonarnych. Były one zatytułowane: „Postawy rodzicielskie w diagnozie integracji sensorycznej”; „Diagnoza integracji sensorycznej dziecka jąkającego się”; „Postawy rodzicielskie wobec dziecka z SPE”; „Dziecko jąkające się w placówce edukacyjnej”.
Październik 2021 – podpisano porozumienie o współpracy z Zespołem Szkół nr 74 w Warszawie.
Lipiec, sierpień, wrzesień - Studenci i Studentki WSiP na kierunku socjologia wzięli udział w Programie Stażowym w okresie wakacyjnym (lipiec, sierpień, wrzesień). W roku 2021 odbyła się I jego edycja w ramach projektu POWR.03.05.00-00-ZR14/18, pt. „Zintegrowany Program Rozwoju SGGW na rzecz Rozwoju Regionalnego”, w której wzięło udział 12 osób. Staże miały miejsce u następujących pracodawców: Grupa iCEA S.A., Result Media, TVN, Payback (Dział HR), GoldenSubmarine, Adtraction, Urząd Dzielnicy Ursynów, IAB Polska.
Maj 2021 – Pan Artur Kowalczyk, dyrektor firmy Bluehill, 1 rok, 2 stopień, stacjonarne, ćwiczenia Zarządzanie projektami – 2 godzinny wykład o planowaniu projektów (28.05.2021, MS Teams).
Maj 2021 – Pani Anna Resler- Moskwa - Psycholog, psychoterapeuta UCK WUM, SWPS (26.05.2021) prowadziła 4 zajęcia dla studentów 2 i 3 roku, 1 stopnia, studiów stacjonarnych. Były one zatytułowane: „Od zaciekawienia do porozumienia się, czyli co warto wiedzieć o komunikowaniu się”.
Maj 2021 – dr Rafał Boguszewski złożył raport z Fundacją Czyste Powietrze w ramach przygotowywanego Polskiego Multimedialnego Raportu Klimatycznego, którego SGGW jest partnerem.
Kwiecień 2021 - Firma SW Research realizowała badanie panelowe w ramach projektu dr hab. Moniki Podkowińskiej, prof. SGGW.
Kwiecień 2021 - odbyło się spotkanie połączonych rad programowych na kierunku socjologia i na kierunku pedagogika - brał udział Krzysztof Mikołajewski.
Marzec 2021 – odbyło się spotkanie z firmami Siemens Polska oraz Instytut Wolontariatu pracowniczego w sprawie możliwości realizacji wspólnego projektu.
Marzec 2021 – podpisano porozumienie o współpracy z firmą Bluehill Sp. z.o.o.
Marzec 2021 - odbyło się spotkanie Rady programowej, w którym brał udział przedstawicie otoczenia zewnętrznego Panowie Leszek Stypułkowski, Michał Wigurski, Krzysztof Mikołajewski.
Styczeń 2021 Firma Bluehill zaczęła uczestniczyć w realizacji badań dr hab. Joanny Wyleżałek, prof. SGGW, na etapie weryfikowania danych i tworzenia bazy.
Styczeń 2021r. odbyło się spotkanie Rady programowej, w którym brał udział p. Leszek Stypułkowski – przedstawiciel otoczenia zewnętrznego.
Styczeń 2021 - dr Rafał Boguszewski podjął współpracę z Fundacją Czyste Powietrze w ramach przygotowywanego Polskiego Multimedialnego Raportu Klimatycznego, którego SGGW jest partnerem.
Styczeń 2021 – Pracownicy zostają poproszeni przez Koordynatora ds. Współpracy z Gospodarką o sprawozdanie ze swoich działań we współpracy z otoczeniem gospodarczym.
Koordynator ds. Współpracy z Gospodarką we współpracy z innymi koordynatorami przygotowuje Raport Samooceny.
STARSZE INCJATYWY
Grudzień 2020 - uczestniczy w realizacji badań dr hab. Joanny Wyleżałek, prof. SGGW, na etapie weryfikowania danych i tworzenia bazy.
Grudzień 2020 – Firma Smartscope robi wycenę projektu dla Dyrektor Instytutu dr hab. Joanny Wyleżałek.
Grudzień 2020 – Pracownicy zostają poproszeni przez Koordynatora ds. Współpracy z Otoczeniem Gospodarczym o sprawozdanie się ze swoich kontaktów z mediami, wskutek czego zostaje zaktualizowana zakładka Współpraca z mediami na stronie internetowej Instytutu.
Listopad 2020 - Firma SW Research realizowała badanie panelowe w ramach projektu dr hab. Moniki Podkowińskiej, prof. SGGW.
Listopad 2020 – Pani Marta Pasieczna w ramach zaproszenia poprowadziła zajęcia dot. zwinnego zarządzania projektami i filozofii Agile dla studentów socjologii na II roku studiów stacjonarnych.
Październik 2020 – Luty 2021 – na zajęciach z komunikacji społecznej studenci socjologii III roku mieli przyjemność uczestniczyć w spotkaniach z ekspertami z Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy. Byli to:
Tomasz Zając – Centrum Komunikacji Społecznej m.st Warszawy
Anna Petroff-Skiba Centrum Komunikacji Społecznej m.st. Warszawy
Małgorzata Bukowska-Siegel – Biuro Administracji i Spraw Obywatelskich m.st. Warszawy
Michał Kuszewski Centrum Komunikacji Społecznej m.st. Warszawy
Antoni Morawski Centrum Komunikacji Społecznej m.st. Warszawy
Marek Jezierski Centrum Komunikacji Społecznej m.st. Warszawy
Paulina Nowicka, Pełnomocniczka Prezydenta m.st. Warszawy ds. Strategii Rozwoju Miasta
Jedna ze studentek podejmuje staż w banku BGK (Letnia Akademia BGK), staż rozpoczęty w Akademii trwa kilka miesięcy.
W ramach programu „Sukces z natury - kompleksowy program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie”, Nr POWR.03.05.00-00-Z033/17 studenci odbywali praktyki wyjątkowo tylko w jednej instytucji, którą był Główny Urząd Statystyczny.
Kwiecień 2020 i Czerwiec 2020 – firma SW Research w ramach projektu dr hab. Moniki Podkowińskiej przeprowadza badania na panelu internetowym.
Marzec 2020 – Czerwiec 2020 pandemia znacznie utrudnia realizację praktyk i staży studentom, Koordynator ds. Współpracy z Otoczeniem Gospodarczym we współpracy z Koordynatorami ds. Praktyk stara się pomóc studentom w ich znalezieniu.
Luty 2020 – Marzec 2020 – negocjacje z firmą BPO w sprawie podpisania umowy o współpracy.
Luty 2020 – odbyło się spotkanie z Panią Żanetą Mikos z firmy BPO, w sprawie pozyskania na praktyki, staże, do pracy naszych studentów do działu marketingu.
Listopad 2019 - odbyło się spotkanie z Panem Robertem Wierzbickim z firmy Insight Source podczas którego została mu zaprezentowana fokusownia.
Listopad 2019 – Pan Dyrektor firmy BlueHill Artur Kowalczyk poprowadził warsztaty dla studentów I i III roku socjologii pt. "Zarządzanie projektami od kuchni - jak poradzić sobie w czasach nieustannych zmian i ciągłej presji?”
Październik 2019 – Listopad 2019 – firma Esfokus pomaga w realizacji projektu NCN dr Marty Makowskiej.
Październik 2019 – przedstawicielce firmy Esfocus zaprezentowana została fokusownia.
W ramach programu „Sukces z natury - kompleksowy program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie”, Nr POWR.03.05.00-00-Z033/17 studenci odbywali praktyki w wielu instytucjach, w tym podmiotach otoczenia gospodarczego, z którymi Wydział ma podpisane umowy o współpracy.
Lipiec 2019 – wraca dr Marta Makowska ze stażu zagranicznego i przejmuje obowiązki Pełnomocnika ds. Współpracy z Gospodarką.
Czerwiec 2019 – odbyło się spotkanie studentów pedagogiki z potencjalnym pracodawcą firmą Early Stage.
Marzec 2019 - Czerwiec 2019 – na bieżąco przekazywano studentom oferty staży i praktyk.
Marzec 2019 – z dniem 11 marca 2019 roku p.o. Pełnomocnika ds. Współpracy z Gospodarką została Pani dr Agnieszka Pawluk – Skrzypek.
Marzec 2019 – podpisywana jest umowa o współpracy z firmą badawczą Smartpanels.pl.
Luty 2019 – Pracownicy Wydziału Nauk Społecznych zostali poproszeni o sprawozdanie swojej współpracy z mediami. Pani dr Marta Makowska była uczestniczką audycji radiowej TOK FM (19.11.2018) pt. „Jak koncerny farmaceutyczne wpływają na przyszłych lekarzy i rozmywają zasady etyczne”. Pan dr Tomasz Herudziński brał udział w „Debacie Jedynki” w programie pierwszym polskiego radia (21.02.2019).
Luty 2019 – Pełnomocnik ds. współpracy uczestniczył w przygotowaniach dotyczących prezentacji nowego programu studiów na kierunku socjologia dla Senatu.
Październik 2018 – Luty 2019 – na zajęciach z komunikacji społecznej studenci socjologii III roku mieli przyjemność uczestniczyć w spotkaniach z ekspertami z Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy. Byli to:
Paulina Nowicka – Wydział Strategii Rozwoju Miasta (Biuro Funduszy Europejskich i Polityki Rozwoju).
Magdalena Jadziewicz-Kasak i Agata Witek – Wydział Nowych Mediów (Biuro Marketingu Miasta).
Robert Zydel – Biuro Marketingu Miasta.
Monika Pastuszko – Wydział Konsultacji Społecznych (Centrum Komunikacji Społecznej) i Justyna Magdalena Jekiel – Zespół Naukowej Warszawy (CKS).
Karolina Dudek-Rączka i Maciej Górnicki-Olszewski – Wydział Projektów Interdyscyplinarnych (CKS).
Justyna Piwko – Zespół Budżetu Partycypacyjnego (CKS) i Joanna Baczko – Zespół Wzmacniania Wspólnoty Lokalnej (CKS).
Antoni Morawski – Ochotnicy Warszawscy (CKS), Magda Wojno i Kamila Wróblewska – Zespół Pełnomocnika ds. Równego Traktowania (CKS).
Październik 2018 – Luty 2019 – studenci socjologii mieli okazję uczestniczyć w zajęciach prowadzonych przez siedem osób z zewnątrz Uczelni, w tym przez uznanej renomy eksperci. Dla przykładu, był to dr Krzysztof Mikołajewski, który jest Dyrektorem w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy i prowadził zajęcia „Podstawy komunikacji społecznej” oraz „Partycypacja społeczna”, czy mgr Izabela Dyakowska, która jest ekspertem w kwestiach wolontariatu pracowniczego, fundatorem i Prezesem Zarządu Fundacji Instytut Wolontariatu Pracowniczego – prowadziła zajęcia na III roku socjologii zatytułowane „Między rynkiem a państwem – trzeci sektor”.
Wrzesień 2018 – Luty 2019 – studentom na bieżąco przekazywane były informacje od pracodawców dotyczące możliwości podjęcia pracy, staży i praktyk.
Marzec 2019 – z dniem 11 marca 2019 roku p.o. Pełnomocnika ds. Współpracy z Gospodarką została Pani
dr Agnieszka Pawluk – Skrzypek.
Marzec 2019 – podpisywana jest umowa o współpracy z firmą badawczą Smartpanels.pl.
Luty 2019 – Pracownicy Wydziału Nauk Społecznych zostali poproszeni o sprawozdanie swojej współpracy z mediami. Pani dr Marta Makowska była uczestniczką audycji radiowej TOK FM (19.11.2018) pt. „Jak koncerny farmaceutyczne wpływają na przyszłych lekarzy i rozmywają zasady etyczne”. Pan dr Tomasz Herudziński brał udział w „Debacie Jedynki” w programie pierwszym polskiego radia (21.02.2019).
Luty 2019 – Pełnomocnik ds. współpracy uczestniczył w przygotowaniach dotyczących prezentacji nowego programu studiów na kierunku socjologia dla Senatu.
Październik 2018 – Luty 2019 – na zajęciach z komunikacji społecznej studenci socjologii III roku mieli przyjemność uczestniczyć w spotkaniach z ekspertami z Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy. Byli to:
Paulina Nowicka – Wydział Strategii Rozwoju Miasta (Biuro Funduszy Europejskich i Polityki Rozwoju).
Magdalena Jadziewicz-Kasak i Agata Witek – Wydział Nowych Mediów (Biuro Marketingu Miasta).
Robert Zydel – Biuro Marketingu Miasta.
Monika Pastuszko – Wydział Konsultacji Społecznych (Centrum Komunikacji Społecznej) i Justyna Magdalena Jekiel – Zespół Naukowej Warszawy (CKS).
Karolina Dudek-Rączka i Maciej Górnicki-Olszewski – Wydział Projektów Interdyscyplinarnych (CKS).
Justyna Piwko – Zespół Budżetu Partycypacyjnego (CKS) i Joanna Baczko – Zespół Wzmacniania Wspólnoty Lokalnej (CKS).
Antoni Morawski – Ochotnicy Warszawscy (CKS), Magda Wojno i Kamila Wróblewska – Zespół Pełnomocnika ds. Równego Traktowania (CKS).
Październik 2018 – Luty 2019 – studenci socjologii mieli okazję uczestniczyć w zajęciach prowadzonych przez siedem osób z zewnątrz Uczelni, w tym przez uznanej renomy eksperci. Dla przykładu, był to dr Krzysztof Mikołajewski, który jest Dyrektorem w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy i prowadził zajęcia „Podstawy komunikacji społecznej” oraz „Partycypacja społeczna”, czy mgr Izabela Dyakowska, która jest ekspertem w kwestiach wolontariatu pracowniczego, fundatorem i Prezesem Zarządu Fundacji Instytut Wolontariatu Pracowniczego – prowadziła zajęcia na III roku socjologii zatytułowane „Między rynkiem a państwem – trzeci sektor”.
Wrzesień 2018 – Luty 2019 – studentom na bieżąco przekazywane były informacje od pracodawców dotyczące możliwości podjęcia pracy, staży i praktyk.
Wrzesień 2018 – Luty 2019 – pracownikom na bieżąco przekazywane były informacje z Centrum Innowacji i Transferu Technologii SGGW dotyczące możliwości podjęcia współpracy z otoczeniem gospodarczym.
Wrzesień 2018 – Pracownia Badań Społecznych SGGW, dr Rafał Boguszewski oraz dr Tomasz Herudziński sporządzili raport ekspercki pt. „Ubóstwo energetyczne w Polsce” dla Izby Gospodarczej Sprzedawców Polskiego Węgla.
Maj 2018 – odbyło się spotkanie Pani Dziekan dr hab. Joanna Wyleżałek i Pełnomocnika Dziekana do spraw Współpracy z Gospodarką z Prezesem Stowarzyszenia Zjednoczeni w Tęczy – Robertem Łukasikiem. Na spotkaniu ustalono, że Wydział umożliwi angażowanie się studentów w praktyki i staże w Stowarzyszeniu.
Kwiecień/maj 2018 – Pełnomocnik Dziekana do spraw Współpracy z Gospodarką odbył rozmowy z sześcioma pracodawcami o możliwości staży studentów socjologii II roku w ich firmach w ramach projektu „Sukces z natury – kompleksowy program podniesienia jakości zarządzania procesem kształcenia i jakości nauczania Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie”. Większość z nich zgodziła się wziąć udział w tym projekcie.
Marzec 2018 – w związku z potrzebą zaangażowania współpracujących z Wydziałem podmiotów gospodarczych w ocenę zmian zaproponowanego programu nauczania na kierunku socjologia Pełnomocnik Dziekana do spraw Współpracy z Gospodarką oraz Pełnomocnik Dziekana ds. Jakości Kształcenia przygotowali i przeprowadzili ankietę CAWI wśród firm, z którymi mamy podpisane umowy. Wyniki zostały przekazane Prodziekanowi ds. Dydaktyki na kierunku Socjologia.
Marzec 2018 – w dniu 15 marca 2018 w ramach współpracy z firmą Bluhill odbyły się warsztaty, dla studentów II roku studiów licencjackich socjologii, zatytułowane „Zarządzanie projektem badawczym (na przykładzie zleceń dla sektora publicznego)”. Poprowadził je Pan Artur Kowalczyk – Managing Director Bluehill. Po zajęciach Pełnomocnik Dziekana do spraw Współpracy z Gospodarką przeprowadził ankietę ewaluacyjną zajęć, która wskazała, że studentom bardzo podobały się zajęcia prowadzone przez praktyka.
Marzec 2018 – w dniu 22 marca 2018 w ramach współpracy z firmą Quality Watch w dniu odbyły się warsztaty, dla studentów II roku studiów licencjackich socjologii, zatytułowane „Badania jakości obsługi klienta (na przykładzie projektów dla branży bankowej/farmaceutycznej/fmcg)”. Poprowadził je Pan Krystian Krawczyk Vice-Chairman Quality Watch Poland. Po zajęciach Pełnomocnik Dziekana do spraw Współpracy z Gospodarką przeprowadził ankietę ewaluacyjną zajęć, która wskazała, że studentom bardzo podobały się zajęcia prowadzone przez praktyka.
Luty 2018 – odbyło się spotkanie Pani Dziekan dr hab. Joanny Wyleżąlek, Kierownika Pracowni Badań Społecznych – dr Tomasza Herudzińskiego oraz Pełnomocnika Dziekana do spraw Współpracy z Gospodarką z Panami Jakubem Cichoszem i Tomaszem Duliniczem z firmy Smartscope. Na spotkaniu przedstawiono firmie możliwość korzystania z fokusowni na Wydziale oraz prowadzenia wspólnych badań. Rozmawiano także o możliwościach zatrudniania i organizowania staży dla naszych studentów.
Luty 2018 – odbyło się spotkanie Pani Dziekan dr hab. Joanny Wyleżąlek, Kierownika Pracowni Badań Społecznych – dr Tomasza Herudzińskiego oraz Pełnomocnika Dziekana do spraw Współpracy z Gospodarką z przedstawicielami firmy Bluehill (Pan Artur Kowalczyk) i firmy Quality Watch (Pan Krystian Krawczyk). Na spotkaniu ustalono iż firmy postarają się angażować ekspertów SGGW do projektów, rozważano wspólny start w przetargach i aplikowanie o granty NCN/NCBiR. Firmy obiecały zngażować naszych studentów i infrastruktury badawczej do swoich prac projektowych oraz wspomagać nas w działaniach dydaktycznych.
Luty 2018 – odbyło się spotkanie Pani Dziekan dr hab. Joanny Wyleżąlek, Kierownika Pracowni Badań Społecznych – dr Tomasza Herudzińskiego oraz Pełnomocnika Dziekana do spraw Współpracy z Gospodarką z Panią Izabellą Dyakowską – prezesem bGood Consulting i członkiem zarządu stowarzyszenia Instytut Wolontariatu Pracowniczego. Na spotkaniu zarysowano pole do wspólnych badań, aplikowania o granty, organizacji konferencji oraz angażowania studentów w wolontariat.
Styczeń 2018 – odbyło się spotkanie Pani Dziekan dr hab. Joanny Wyleżałek, Pani Kierownik Katedry Socjologii – dr hab. Moniki Podkowińskiej, Pełnomocnika Dziekana do spraw Współpracy z Gospodarką oraz kilku innych osób z Dyrektorem Centrum Komunikacji Społecznej m. st. Warszawy dr Krzysztofem Mikołajewskim oraz pracownikami CKS. Rozmowy dotyczyły współpracy Wydziału Nauk Społecznych z Centrum Komunikacji Społecznej, w tym staży i praktyk dla studentów.
Grudzień 2017 – razem z pełnomocnikiem ds. jakości Wydziału Nauk Społecznych pełnomocnik ds. współpracy z gospodarką wziął udział w badaniu dotyczącym określenia kierunków i dobrych praktyk mających na celu ograniczenie ryzyka wynikającego z zaangażowania interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych w zapewnienie i doskonalenie jakości kształcenia na SGGW.
Listopad 2017 – pełnomocnik reprezentował WNS na spotkaniu z prof. dr hab. Aleksandrem Lisowskim dotyczącym organizacji konferencji mającej na celu przedstawienie technologii jako oferty dla przedsiębiorstw, które chciałyby je wdrożyć w swojej działalności produkcyjnej, głównie skierowanej na rynki zagraniczne do takich krajów jak Chiny, Indie, Afryka Północna
Listopad 2017 – jedna ze studentek socjologii została wysłana na staż do współpracującej z wydziałem firmy Bluehill.
Październik 2017 – dwaj nasi studenci socjologii za pośrednictwem pełnomocnika ds. współpracy z gospodarką znaleźli zatrudnienie w firmie Smartscope na stanowiskach zgodnych ze zdobywanym przez nich wykształceniem – Supervisor CATI.
Październik 2017 – dwóch pracowników WNS – dr. Tomasz Herudziński oraz dr Małgorzata Bielecka otrzymali minigranty na realizację prac przedwdrożeniowych w ramach projektu Inkubator Innowacyjności +. Dają one nadzieje na rozwinięcie współpracy Wydziału z interesariuszami zewnętrznymi.
Październik 2017 – dla studentów pierwszego roku zostało zorganizowane „szkolenie z przedsiębiorczości”, które poprowadził Pan Szymon Skrzypiec – Dyrektor AIP SGGW.
Wrzesień 2017 – podpisano umowę o współpracy pomiędzy WNS a Kancelarią Prawną JNS Adwokat Paweł Janus.
Wrzesień 2017 – spotkanie Pani Dziekan Joanny Wyleżałek i Pełnomocnika ds. współpracy z gospodarką Pani dr Marty Makowskiej z firmą Kancelaria Prawna JNS Adwokat Paweł Janus w sprawie nawiązania współpracy.
Wrzesień 2017 – Firma Smartscope zgłosiła się z prośbą o poinformowanie studentów o wolnych miejscach pracy – na stanowiskach ankieter i ogłoszenia o pracę na stanowiskach ankieter telefoniczny i supervisor CATI. Ogłoszenie zostało rozesłane i umieszczone na stronie internetowej. Kilku studentów znalazło tam zatrudnienie.
Sierpień 2017 – Firma Smartscope zgłosiła się z prośbą o przysłanie im zdolnego studenta na staż. Do firmy został wysłany student, który dopiero co ukończył na WNS socjologię – Pan po odbyciu stażu otrzymał w firmie Smartscope pracę.
Czerwiec 2017 – przekazano studentom ofertę staży od firmy Quality Watch.
Czerwiec 2017 – podpisano umowę o współpracy pomiędzy WNS, Katedrą Pedagogiki a Fundacją Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym HIPOTERAPIA.
Czerwiec 2017 – dr Tomasz Herudziński, broker innowacyjności na WNS zorganizował spotkanie w sprawie uczestnictwa w projekcie Inkubator Innowacyjności + – gościem spotkania był dr Michał Borowy. Na spotkaniu wykazano, iż jest potencjał pracowników Wydziału do działań w sferze gospodarczej.
Maj 2017 – przeprowadzono rozmowy z firmami Quality Watch i Bluehill w sprawie organizacji staży dla studentów.
Kwiecień 2017 – studenci zostali zachęceni do udziału w Programie Mentorskim „zbadaj.to” organizowanym przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii.
Marzec 2017 – 20 studentów III roku pedagogiki wzięło udział w dodatkowych zajęciach „Metodyka edukacji artystycznej” z Panią dr Katarzyną Bogacką w Muzeum Narodowym w Warszawie.
Luty 2017 – rozpoczęła się kolejna edycja stażu rekomendowanego dla firm (Bluehill i 4P Research Mix), przekazano studentom ofertę staży od firmy Earlystage i Quality Watch.
Styczeń 2017 rok – zaktualizowano bazę danych współpracujących z WNS pracodawców, sprawdzono aktualność wszystkich adresów mailowych i telefonów kontaktowych.
Grudzień 2016 – Styczeń 2017 – cykl Spotkań z Trzecim Sektorem
W jego ramach studenci spotkali się z:
13.12. godz. 10:00 – Pan Paweł Żulewski z Fundacji Dzieło Nowego Tysiąclecia.
20.12 godz. 10:00 – Daniel Bies – Pieczychlebek oraz Mateusz Józwiak ze Związku Strzeleckiego „Strzelec”
03.01 godz. 10:00 – Jakub Krzemiński Fundacja Rozwoju Warszawskiego Ogrodu Zoologicznego
10.01. godz. 10:00 – Weronika Zaród Stowarzyszenie Program STACJA
17.01. godz. 10:00 – Kalina Czwarnóg Funadcja Ocaleni
24.01. godz. 10:00 – Natalia Pachenko EuroMajdan
Zaproszeni goście prowadzili bardzo ciekawe zajęcia, w których z chęcią i aktywnie uczestniczyli studenci WNS
Listopad 2016 – gościliśmy społeczność Szkoły Podstawowej „Word School” z Piaseczna (klasy I-VI wraz z nauczycielami – ok. 70 osób). Szkoła uczestniczyła w projekcie organizowanym przez Zakład Pedagogiki Szkolnej z Terapią. Program spotkania obejmował udział uczniów w warsztatach organizowanych przez dwa wydziały WNS i WNE. Ponadto uczniowie wygłosili wyklad dla studentów kierunku Pedagogika studiów I oraz II stopnia. Tytuł wykładu: Ocenianie kształtujące oczami uczniów szkoły podstawowej (dr Monika Jurewicz).
Listopad 2016 – 47 studentów I roku pedagogiki, pod nadzorem dr Katarzyny Bogackiej spotkało się z Łukasz Ługowski, dyrektorem Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii oraz gimnazjum i liceum ‚Kąt’ – spotkanie podczas wykładu z przedmiotu „Problemy wychowawcze w szkole”.
Listopad 2016 – odbyło się spotkanie studentów socjologii z Panem Damianem Wareckim absolwentem SGH w Krakowie i Coachem ICC. Opowie studentom o swoich doświadczeniach związanych z pracą w dziale Human Resources.
Listopad 2016 – ruszyła kolejna edycja (czwarta) projektu STAŻ REKOMENDOWANY. Rozesłano studentom informacje o możliwościach staży i podjęcia pracy licznie otrzymywane przez WNS (m.in. od Wajda Studio, Bluehill, Grupa IQS).
Październik 2016 roku – została uzupełniona i przekazana Urzędu Miasta st. Warszawy tabela ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi możliwości współpracy naszego Wydziału z podmiotami zewnętrznymi, ma ona zostać udostępniona na stronach internetowych miasta i posłużyć promocji naszego Wydziału.
Wrzesień 2016 – podpisano umowę o współpracy pomiędzy WNS, Katedrą Pedagogiki a Stowarzyszeniem Ekologiczno – Kulturalnym Ziarno.
Wrzesień 2016 – nowym pełnomocnikiem ds. Współpracy z Gospodarką została dr Marta Makowska.